Jakub Urban: Z některých klientů umíme dělat partnery
Tým obchodního ředitele Jakuba Urbana hlásí skvělé úspěchy. A to jak při náborování, tak partnerské spolupráci. "Z některých klientů umíme dělat partnery a získávat od nich doporučení," říká Jakub v rozhovoru. V případě, že jste klienty některého z našich týmů, uvažovali byste také o partnerské spolupráci?
Jakub Urban říká, že ho baví se neustále zlepšovat jak v manažerských návycích, tak i v práci s vedením týmu. Je přesvědčený, že Broker Consulting jde správným směrem a že jsou ve firmě féroví a pracovití lidé, kteří dokáží vždy pomoci, pokud je potřeba. Výsledky má proto i v systému náborování a partnerské spolupráce.
Co je pro úspěšné náborování důležité?
Určitě se vyplatí být vytrvalý. Vést lidi v patrnosti a průběžně se s nimi bavit. Neméně podstatná je konzistentnost, aby viděli, že to, co jim říkám, pak také tak sám dělám. Nováčci ocení, když s nimi jednáme férově a dodáme jim dostatek informací a podkladů. Ne každý z nich hned na počátku spolupráce ví, co vše Broker Consulting od realit přes finanční plánování až třeba po Broka umí a dělá. Máme toho tolik, že si někdy možná sami neuvědomujeme, jak se máme dobře, když se můžeme opřít o tolik různých věcí současně. Další přidanou hodnotou, na níž stavíme, je, že si navzájem pomáháme. To jinde nebývá úplně standardem. Lidé vám musí věřit a cítit, že když s vámi budou spolupracovat, budou se mít lépe. Když vidí, že to myslíte s náborováním vážně a chcete do něho investovat, jdou za vámi a jsou pak i dostatečně loajální.
Zaměřujete se ve spolupráci i na partnery?
Daří se nám zejména v tom, že umíme z některých klientů dělat partnery a získávat od nich doporučení. Pomáhá nám v tom Brok, hlavně pátá oblast, tedy zvýšení příjmu. Na schůzkách se proto také pravidelně klientů ptáme, zda by chtěli peníze navíc a zda už slyšeli o benefitním programu Broker Consulting. Rezervy ale určitě ještě máme v dlouhodobém rozvoji. Zde se soustřeďuji zejména na ty kolegy, kteří nemají ambici rozvíjet vlastní větší tým a mohou dávat přednost právě partnerské spolupráci.
Bývá partnerská spolupráce častější v oblasti financí, nebo spíše v realitách?
Nedělám v tom rozdíl. Podstatný je především přínos lidem, s nimiž začínáme spolupracovat. Nezáleží už tolik na tom, zda se tak děje v případě investice pro děti nebo prodeje či nákupu nemovitosti.
Jaké máte plány a cíle pro následující období?
Chceme dodělat nové kanceláře, které právě budujeme, a navýšit tak i naši organizační kapacitu. Neméně podstatné je, aby se u nás nováčci dostali k penězům, což je samozřejmě i hlavní důvod, proč k nám nastupují.