Jak si zřídit a provozovat obchodní místo
Obchodní místa OK POINT nabízí franšízantům hned několik výhod. Přesto je třeba, abyste byli na zřízení i samotný provoz těchto poboček dobře připraveni. Ptáte se, na co se nesmí zapomenout?
Franšízanti jsou samostatní podnikatelé, kteří ale na podnikání nejsou sami. Napomáhá jim k tomu pevné zázemí, zavedené a ověřené systémy a podpora odborníků z centrály Broker Consulting.
„Důvodů, proč jsem založila pobočku, bylo hned několik. Předtím jsem byla v pozici zaměstnance. Nebylo se kam posouvat. Chtěla jsem zároveň poznat něco nového a dále se rozvíjet. Na Broker Consulting se mi líbí, že jsou zde pro všechny stejné podmínky. Majitelé i tým franšízantů mě přijali hned od začátku. Všichni mi pomohli,“ říká Nikola Kučerová, která provozuje obchodní místo v centru Prahy v ulici Štěpánská.
Na co je třeba se připravit
Podmínkou pro to, aby se zájemce ucházel o pozici franšízanta, by mělo být to, aby měl minimálně středoškolské vzdělání, byl bezúhonný a mohl se opřít o dostatečný vstupní kapitál. Vzdělání v ekonomickém oboru je výhodou, není ale nezbytným parametrem pro to, abyste mohli pobočku řídit. To samé platí mimochodem i v případě spolupracovníků, kteří jsou s konzultanty v kontaktu.
Samotné OK POINTy spojují nabídku finančních, bankovních i realitních služeb, což franšízantům zajišťuje násobně více klientů. Tým OK POINTu se stará především o klienty Broker Consulting ze spádové oblasti, kteří nemají svého stálého finančního konzultanta.
Důležitý je hlavně obchod
Ještě než by však nováček otevíral vlastní pobočku, bývá zpravidla vhodnější, aby se nejdříve soustředil na samotný obchod. „Založení pobočky trvá v průměru 3 až 6 měsíců. Je to spíše běh na dlouhou trať,“ vysvětluje Dagmar Zdrubecká, key account manažerka Broker Consulting. A jaké informace jsou pro zájemce klíčové? „Nejvíce žadatele zajímá financování, tedy jak je její založení nákladné a co pak stojí provoz. Důležitý je pro něho rovněž systém našeho vzdělávání,“ dodává Zdrubecká.
Ideální lokalitou pro OK POINT je město s více než 15 tisíci obyvateli a se spádovou oblastí alespoň 30 tisíc plus, které vám zajistí potřebnou klientelu. Pro OK POINTy vybíráme lukrativní místa v centru měst s dobrou dopravní dostupností a výměrou alespoň 80 metrů čtverečních. Stát se franšízantem OK POINTu pomůže zájemcům zkušený tým Broker Consulting. Další informace lze nalézt přímo na projektovém webu celého konceptu. Tak vzhůru do toho!