Broker Consulting

Spojení financí a realit je zárukou trvalého byznysu

21. 11. 2022

„Naše franšízové pobočky mohou úspěšně vést manažeři z korporací, bývalí sportovci i absolventi vysoké školy,“ říká Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT.

Pokud franšízor nabízí do detailu propracovaný obchodní a servisní model, stejně jako tomu je u Broker Consulting, mohou franšízanti své podnikání opřít o silného partnera. V čem konkrétně se vyplácí budování byznysu ve franšíze OK POINT? Na to odpovídá manažer projektu Radim Štantejský.

 

Franšízový koncept OK POINT letos oslavil sedm let od otevření první pobočky. Osvědčuje se vám stále poskytování servisu klientům v kamenných pobočkách?

Ano, z praxe dobře víme, jak bývá pro klienty složité zvládání různorodé agendy okolo realit a financí, a proto jsme se už v roce 2015 rozhodli spojit tyto služby pod jednu střechu. Od té doby nemusí klienti navštěvovat jednotlivé pobočky bank, pojišťoven a realitních kanceláří, ale mohou vše vyřídit s velkou úsporou času na pobočkách OK POINTu. Už od počátku cílíme ke zjednodušení, které se snažíme klientům zprostředkovat spolu se špičkovým servisem. K tomu na sebe v OK POINTech bereme komplexní odpovědnost za celé transakce.

Co patří mezi největší přednosti OK POINTu?

Tou největší předností OK POINTu je komplexita služeb, kterou klientům nabízíme s vysoce individuálním přístupem. S pomocí týmů odborníků si mohou klienti na každé pobočce udělat pořádek ve financích, zaměřit se na lepší správu svého majetku a vytvářet rezervy nejen pro nečekané události. Standardní součástí jednání s klienty je také diskuze nad jejich přáními a plány do budoucna. Nejen díky široké škále poskytovaných služeb se staly OK POINTy jedním z nejúspěšnějších franšízových konceptů na tuzemském trhu, což dokládá i letošní zisk ocenění v soutěží Franchisa roku.

Jaký typ manažerů se hodí do role franšízanta a provozovatele OK POINTu?

V naší franšíze se nejlépe daří pracovitým lidem, kteří rádi něco budují a učí se novým věcem. Často jsou proto u nás nejvíce úspěšní franšízanti, kteří k nám přešli z korporátu, kde byli zvyklí na určitý řád a systém. OK POINT pro část lidí znamená druhou kariéru, a to zejména pro ty, kteří v dosavadní profesi narazili na kariérní či finanční limity. Skvěle si u nás vedou také bývalý sportovci, jelikož jsou vytrvalí a umí překonávat překážky, mají hned od začátku důležité předpoklady pro tento typ byznysu. Sledujeme, že mezi franšízanty je stále více absolventů, kteří ještě nemají velké zkušenosti, nebo lidé z jiných oblastí než jsou finance či reality, a přesto si vedou velmi dobře. Nestává se náhodou, že někteří franšízanti zapojí do chodu své pobočky i své blízké a vybudují s nimi fungující rodinný podnik.

Čím si myslíte, že se odlišujete od konkurence? Jaké jsou vaše výhody?

V Čechách nemá konkurenci naše know-how, které v praxi znamená spojení finančních a realitních služeb na jednom místě. To je velká výhoda nejen pro klienty, ale i pro naše franšízanty, kterým se tím zaručeně rozšiřují možnosti podnikání. Vedle toho u nás pro franšízanty funguje unikátní podpora. K dispozici mají samostatný tým péče, který řeší jejich specifické požadavky. V neposlední řadě jsme pro franšízanty rozvinuli důmyslný vzdělávací systém, v jehož rámci si mezi sebou sdílí i praktické zkušenosti. Mimo jiné jim konstantně pomáháme prohlubovat jejich dovednosti a znalosti v oborech.

V jaké výši se běžně pohybuje obrat jedné z franšízových poboček?

Náš cíl je vždy takový, aby každá franšíza dosahovala zhruba 10milionového obratu za rok. Takovou realitu potvrzují úspěšný franšízanti, pokud využijí veškerý potenciál pobočky. To v praxi znamená, že svou aktivitu plně rozloží do všech třech oblastí – financí, bank a realit.

Článek vyšel v příloze ekonomického týdeníku Euro 21. listopadu 2022.

Další příspěvky na téma Nezařazené

Management meeting speciál

Milé kolegyně, milí kolegové,žijeme v době, kdy jsme převážně odkázáni na online komunikaci. Principy Broker Consulting ale stále platí.Také podstata naší práce zůstává stejná; pomáháme lidem s financemi a realitami. A pomáháme našim spolupracovníkům k úspěchu. Věnujeme se náboru a zapracováváme.Skvěle jsme se dokázali přizpůsobit novým podmínkám. Naše úsilí se odráží v rekordních výsledcích. Je naší dlouholetou tradicí oslavovat ty nejlepší z nás a inspirovat se jejich výkony.Rádi bychom vás tímto pozvali na online Management meeting speciál, který se bude konat v úterý 30. 3. 2021 od 9:00 hodin. Proč speciál? Protože na něm slavnostně vyhlásíme nejúspěšnější spolupracovníky za rok 2020. Způsobem, který jste ještě neviděli.Bude toho ale mnohem více. Těšte se na inspirativní příběhy a manažerské tipy, o které se opět podělí naši obchodní ředitelé. Chybět nebude ani úvodní slovo zakladatele, Petra Hrubého. A aby toho nebylo málo, role moderátora se tentokrát ujme speciální host!

25. 03. 2021
Zobrazit více

Baví vás spolupracovat s Broker Consulting?

Dává vám naše práce smysl?
Stojíte o prohloubení spolupráce?

Spojte se se svým spolupracujícím konzultantem
a dohodněte se na dalším postupu.