Lukáš Kubík je úspěšným ředitelem dvou franšízových poboček OK POINT v Ostravě a Olomouci. Společně se svým týmem na nich pomáhá klientům s finančními, bankovními a realitními službami. Jak na pobočkách zvládli období koronavirové pandemie a jaké záležitosti s nimi klienti nejčastěji řešili?  

„Začátek karantény byl šok, protože všechny indicie nasvědčovaly tomu, že restrikce budou velmi přísné. Naše olomoucká pobočka je vzdušnou čarou asi 18 km od Litovle, kterou kvůli pandemii uzavřela armáda, což bylo velmi radikální řešení. I přesto jsme se rozhodli nepanikařit, zaměřit se na dílčí kroky a rovnýma nohama skočit do distanční práce s klienty,“ vzpomíná na předešlé období Lukáš Kubík, franšízant OK POINTů v Ostravě a Olomouci, a pokračuje: „Najednou jsme zjistili, kolik klientů jsme schopni denně „vidět“, i když neopustili dvé domovy. To, že jsme se s nimi spojili, bylo jednoznačně dobrým rozhodnutím. Klienti si v době nejistoty, která vládla, chtěli o svých finančních a realitních záležitostech promluvit s odborníky, chtěli si zkontrolovat, zda je mají správně nastavené. Hodně z nich ocenilo i jen to, že nás zajímá, jak nelehkou situaci zvládají.“

Lukáš Kubík si první pobočku otevřel březnu 2018 v Ostravě v Mlýnské ulici. V červnu 2019 se rozhodl své podnikatelské zkušenosti a péči o klienty posunout dál a využil možnosti rozšířit sít poboček i o Olomouc. OK POINT klienti najdou v Riegrově ulici. Původní český franšízový koncept moderního střihu je projektem lídra českého finančního a realitního trhu Broker Consulting a dvou partnerů, inovátorů v oblasti digitálního bankovnictví, mBank a MONETA Money Bank. Koncept na trhu funguje od konce roku 2015 a za tu dobu bylo otevřeno přes čtyři desítky poboček.  

„Otevření pobočky OK POINT bylo v podstatě vyústění všech mých zkušeností a hlavně touhy se dále realizovat. Franšízový model mi dává potřebnou podnikatelskou jistotu. Nezávislé finance a reality spolu pod jednou střechou jsou něco, co má obrovskou budoucnost. Pro mne OK POINTy znamenají více peněz v rodinách, více splněných snů mých klientů a v neposlední řadě i budoucnost mé rodiny. Proto, že tomuto konceptu věřím, jsem rozšířil své působení na síť dvou poboček,“ uvádí důvodu pro otevření pobočky Kubík.

Klientka na druhém konci republiky? Žádný problém

Právě koronakrize prověřila úspěšnost daného konceptu nejvíce. Kromě obav o zdraví lidé velmi často řešili právě osobní, rodinné či podnikatelské finance. Pandemie některým z nich doslova ze dne na den snížila či sebrala příjmy a vrhla je do existenční nejistoty. Proto pomoc odborníka uvítali.

„Klienti se nejvíce zajímali  o úvěry, odklady splátek, a o refinancování a konsolidaci půjček. Na naší pobočce jsme v době největších omezení pohybu byli po celou dobu k dispozici on-line a později i osobně na pobočce. Dali jsme si za cíl vlít všem do žil trochu toho optimismu. Naší velkou výhodou bylo, že Broker Consulting dlouhodobě investuje do on-line nástrojů či sjednávání smluv. To výrazně usnadnilo komunikaci s klienty,“ vysvětluje fungování ředitel OK POINTů. „Uvedu konkrétní příklad: Hned v prvním týdnu jsme byli schopni na dálku klientce snížit splátky asi o 7000 korun měsíčně. Nastavili jsme tvorbu rezervy a zabezpečení příjmu celé rodiny. A to vše distančně přes půl republiky.“

Finanční a realitní poradenství byly jedním z těch oblastí, které během koronakrize fungovaly naplno. Lidé potřebovali pomoci s vyřešením finančních závazků. Kubík k tomu dodává: „Například my teď máme více klientů, a proto se také nově díváme po pracovním trhu a hledáme třeba pro olomouckou pobočku OK POINT nové kolegy.“ Další pracovní příležitosti včetně lokalit, kde lze otevřít vlastní franšízovou pobočku, najde na www.okpointy.cz.

Kategorie: Nezařazené

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *