Masivní kampaň v off-line prostoru spustila společnost Broker Consulting v říjnu a listopadu letošního roku. Na billboardech rozesetých po celé republice se můžete seznámit s jednotlivými provozovateli finančně-realitních poboček OK POINT. 

„Stejně jako jakákoli jiná obchodní společnost, tak i my chceme na trhu, na němž působíme, vytvořit příznivé podmínky pro obchod. V tomto případě tedy pro realizaci našeho poslání, spojeného s péčí o finance a prodej nemovitostí našich klientů. A protože naši franšízanti komunikují celoročně v on-line prostoru, rozhodli jsme se jejich úsilí podpořit i mimo tento virtuální svět. Tedy přímo v ulicích českých měst, kde působíme,“ dodává ke kampani Michal Zátko, manažer marketingu Broker Consulting a autor kreativního konceptu kampaně.

Na billboardech se objevují jednotliví provozovatelé OK POINTů s jedním z pěti možných sloganů odkazující na služby Broker Consulting, respektive OK POINTů propojující finance a reality. Krom jména franšízanta jsou zde uvedeny i adresa a telefonní číslo na pobočku.

„Jednotlivé billboardy jsme se dle možností snažili umístit v blízkosti konkrétních poboček OK POINT, celkově billboardů mohou lidé po republice najít dvě stě v říjnu a dvě stě v listopadu. Kromě nich jsou franšízantům ještě k dispozici plakáty A1 přímo v pobočkách a letáky A5 pro neadresný roznos či sampling,“ upřesňuje Zátko.

Pilotní projekt off-line kampaně je zcela v režii franšízora Broker Consulting a je jedním z celé řady dalších podpůrných aktivit klíčového strategického projektu OK POINT.

Kategorie: Nezařazené

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *