V centru Poděbrad najdete od podzimu další z prémiových kanceláří Broker Consulting. Jejího slavnostního otevření se zúčastnila i tajemná věštkyně, která rozložila na stůl karty s krtečkem. Vyčetla z nich svým hlubokým hlasem velké budoucí úspěchy poděbradské kanceláře spadající do ředitelství Rudolfa I Gusti.
Věštkyně také prozradila, že pro Broker Consulting se stanou Poděbrady v budoucnu nepostradatelnou oporou. No, a jak všichni víme, karty nelžou. Takže týmu oblastního ředitele Marcela Langra teď nezbývá nic jiného, než osud naplnit.

S oblastním ředitelem Marcelem Langrem jsme si povídali o vzniku jeho reprezentativní kanceláře i o tom, jak se v ní líbí konzultantům i klientům.

Proč jste se rozhodl otevřít kancelář právě v Poděbradech?
Mít kancelář v Poděbradech byl už dlouhou dobu můj cíl a mnoholeté přání. Je to příjemné město. Ale najít tady hezké prostory za rozumnou cenu nebylo vůbec jednoduché. A tak jsme první rok pracovali v provizoriu dvou malých kanceláří a porozlíželi se po tom pravém. Hledali jsme především přízemní prostory, což se nedařilo. Při této příležitosti musím moc poděkovat své kolegyni Evě Krpatové, která naše současné prostory objevila a díky svým vyjednávacím schopnostem domluvila velice zajímavou nájemní cenu.
Padly vám prostory vaší současné kanceláře na první pohled do oka?
Je pravdou, že když jsme ten prostor viděli poprvé, tak jsme ho zavrhli. Původně zde byl umístěn obchod, který vystřídal několik nájemců. Jednalo se v podstatě o jeden nedělený prostor s prosklenou stěnou. Na první pohled to nevypadalo na vhodné místo pro kancelář. Na druhou stranu nás lákala jeho poloha.
Bylo tedy nutné provést nějaké stavební úpravy?
Ano, uvědomili jsme si, že jsme schopni vhodnými stavebními úpravami vybudovat kancelář, která bude přesně vyhovovat našim představám. Vytvořili jsme několik návrhů na vnitřní uspořádání a po opakovaném upřesňování a předělávání jsme si vybrali ten, který jsme považovali za nejlepší. Výsledek můžete posoudit sami.
Zkrátka se nám to povedlo 🙂 🙂 🙂
Jak dlouhou dobu jste potřebovali na přebudování prostor?
Od rozhodnutí otevřít kancelář uběhlo do jejího zprovoznění dlouhých 5 měsíců, ale výsledek stojí za to.
Jak se vám tady pracuje a jak je kancelář využívána?
Je pravdou, že každodenní práce v kanceláři do této doby nebyla u nás samozřejmostí. Nebyli jsme zvyklí dělat obchody v kanceláři. Ale to se teď postupně mění. Myslím, že všichni mí kolegové se v novém prostředí velice rychle aklimatizovali, cítí se tu dobře a vidím na nich že tu jsou spokojeni. Máme daleko více možností se osobně vidět, mluvit spolu nejenom pracovně, konzultovat jednotlivé případy, plánovat budoucnost, ale také být si vzájemně příkladem a plnit si společné cíle. Je tu veselo a společně nás to baví. Když se někomu nedaří strhne ho energie všech ostatních, dobije baterky a jede dál.
Jak reagují na moderní a profesionální prostředí kanceláře klienti? Ovlivnilo otevření kanceláře výsledky vaší skupiny?
Pomalu se rozvíjejí i obchody přímo na kanceláři a z toho máme velikou radost.
Klienti se už pomalu učí za námi chodit. Věřím, že nyní můžeme oslovit i bonitnější klientelu, která povede k daleko zajímavějším obchodům. Zkvalitnění obchodů je nyní naším cílem. A daleko lépe se nám také dělají nábory. Příjemné prostředí, dobrá káva a veselá atmosféra, která tu neustále panuje působí pozitivně i na naše budoucí spolupracovníky. Nyní můžeme díky kanceláři nabídnout velmi dobré zázemí a vybírat z řad schopných a úspěšných lidí, kteří se dobře uplatňují i v jiných oborech. Máme co nabídnout schopným lidem, kteří chtějí realizovat své sny a nemají malé cíle.


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *