Začátkem září se v ulicích největších českých měst objevily reklamní nosiče, které nesou tři zbrusu nové textové vizuály Broker Consulting. Tato komunikační ofenziva reflektuje letní vítězství naší společnosti v nezávislém testu finančních poradců a předkládá nebývale konkrétní nabídku.

Co sdělujeme veřejnosti:

.

1. Nabízíme jasný konkrétní benefit potenciálním klientům.

Příslib úspory v rodinném rozpočtu – ať už v podobě nižší splátky hypotéky, levnějšího pojištění nebo vyšší úrokové sazby na účtu – plní v kampani roli „poutače“. Roli, kterou v předchozích kampaních nesly obrazové motivy koně, šachové figurky nebo ruky dopínající manžetový knoflík.

2. Kvalita služby je stvrzena nezávislou autoritou.

Plaketa „VÍTĚZ TESTU FINANČNÍCH PORADCŮ“ bude brzy doplňovat většinu našich marketingových materiálů. Na billboardech a bigboardech plní roli „reason to belive“, tedy prvku, který potvrzuje a podporuje hlavní sdělení vizuálu.

3. Jsme Broker Consulting – nezávislý finanční kontultant.

Výrazný brand (firemní logo) s tradiční subsloganem nás identifikuje jako silný subjekt, definuje náš obor a je spojovníkem s veškerou další marketingovou komunikací.

4. Něco navíc – finanční plán.

Zlatě lemovaná „šerpa“ v pravém horním rohu nese informaci o finančním plánu zdarma. Rozvinu-li toto doplňkové sdělení, pak veřejnosti slibujeme: Nejen, že ušetříme na výdajích vašich rodinných rozpočtů, ale navíc pro vás připravíme skvělý finanční plán.

5. Kde nás najdete?

Reklamní plochy umístěné uvnitř měst nebo na výpadovkách nesou ještě kontaktní adresy našich OK Finančních center (+ v několika málo případech i „prémiových“ kanceláří) – vždy z daného města či jeho nejbližšího okolí.

Náhledy billboardů si můžete prohlédnout níže (obrázky se při kliknutí zvětší):




Kampaň probíhá ve všech krajských městech, kde máme silné zastoupení. Konrétně se s uvedenými reklamními vizuály můžete v září setkat v Praze, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Liberci, Hradci Králové, Pardubicích, Ostravě a Olomouci. Základní sestava je doplněna billboardy na dálnicích D1, D5 a D11. Kromě outdooru (=venkovní reklamy) bude využita ještě vybraná tisková inzerce, a to v období září – říjen.

Pevně věřím, že vám bude na podzim skvěle obchodovat, přeji všem hodně zdaru.

Michal Zátko, marketingový manažer


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *